FINANCIAL CHRONICLE™
Dear Reader,

Registration with the Sri Lanka FINANCIAL CHRONICLE™️ would enable you to enjoy an array of other services such as Member Rankings, User Groups, Own Posts & Profile, Exclusive Research, Live Chat Box etc..

All information contained in this forum is subject to Disclaimer Notice published.

Thank You
FINANCIAL CHRONICLE™️
www.srilankachronicle.com

Join the forum, it's quick and easy

FINANCIAL CHRONICLE™
Dear Reader,

Registration with the Sri Lanka FINANCIAL CHRONICLE™️ would enable you to enjoy an array of other services such as Member Rankings, User Groups, Own Posts & Profile, Exclusive Research, Live Chat Box etc..

All information contained in this forum is subject to Disclaimer Notice published.

Thank You
FINANCIAL CHRONICLE™️
www.srilankachronicle.com
FINANCIAL CHRONICLE™
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FINANCIAL CHRONICLE™

Encyclopedia of Latest news, reviews, discussions and analysis of stock market and investment opportunities in Sri Lanka

Click Link to get instant AI answers to all business queries.
Click Link to find latest Economic Outlook of Sri Lanka
Click Link to view latest Research and Analysis of the key Sectors and Industries of Sri Lanka
Worried about Paying Taxes? Click Link to find answers to all your Tax related matters
Do you have a legal issues? Find instant answers to all Sri Lanka Legal queries. Click Link
Latest images

Latest topics

» TIME TO CALL SLT ?
by sureshot Today at 7:42 am

» Construction Sector Boom with Purchasing manager's indices
by rukshan1234 Yesterday at 11:24 pm

» Asha Securities and Asia Securities Target AEL (Access Enginnering PLC )
by Anushka Perz Wed Apr 17, 2024 10:30 pm

» Sri Lanka: China EXIM Bank Debt Moratorium to End in April 2024
by DeepFreakingValue Tue Apr 16, 2024 11:22 pm

» Uncertainty over impending elections could risk Lanka’s economic recovery: ADB
by God Father Tue Apr 16, 2024 2:47 pm

» Sri Lanka's Debt Restructuring Hits Roadblock with Bondholders
by God Father Tue Apr 16, 2024 2:42 pm

» BROWN'S INVESTMENTS SHOULD CONSIDER BUYING BITCOIN
by ADVENTUS Mon Apr 15, 2024 12:48 pm

» Bank run leading the way in 2024
by bkasun Sun Apr 14, 2024 3:21 pm

» ACCESS ENGINEERING PLC (AEL) Will pass IPO Price of Rs 25 ?????
by blindhog Thu Apr 11, 2024 10:44 am

» ASPI: Undoing GR/Covid19!
by DeepFreakingValue Thu Apr 11, 2024 10:25 am

» Learn CSE Rules and Regulations with the help of AI Assistant
by ChatGPT Tue Apr 09, 2024 7:47 am

» Top AI tools in Sri Lanka
by ChatGPT Tue Apr 09, 2024 7:21 am

» HDFC- Best ever profit reported in 2023
by ApolloCSE Mon Apr 08, 2024 12:43 pm

» WAPO 200% UP
by LAMDA Sun Apr 07, 2024 10:41 pm

» KEGALLE PLANTATIONS PLC (KGAL.N0000)
by DeepFreakingValue Fri Apr 05, 2024 2:04 pm

» ARPICO INSURANCE PLC - Reports LKR 625mn loss for the FY2023
by DeepFreakingValue Fri Apr 05, 2024 12:58 pm

» EXTERMINATORS PLC (EXT.N0000)
by ErangaDS Fri Apr 05, 2024 10:59 am

» ALLIANCE FINANCE COMPANY PLC (ALLI.N0000)
by SL-INVESTOR Fri Apr 05, 2024 8:29 am

» PEOPLE'S INSURANCE PLC (PINS.N0000)
by Anushka Perz Thu Apr 04, 2024 9:50 pm

» PINS (People's Insurance) will be another UAL
by sakuni Thu Apr 04, 2024 8:22 pm

» A New Record Price for One Tonne of Cocoa on the International Market
by ResearchMan Thu Apr 04, 2024 2:03 pm

» Access Engineering awarded two more contract packages at Colombo Port
by samansilva Thu Apr 04, 2024 12:05 pm

» FMCG Sector LMF, MEL and DIST
by buwr Thu Apr 04, 2024 9:35 am

» CEYLON GUARDIAN INVESTMENT TRUST PLC (GUAR)
by soileconomy Thu Apr 04, 2024 3:00 am

» RWSL - WATCH
by sureshot Wed Apr 03, 2024 8:39 am

LISTED COMPANIES

Submit Post
ශ්‍රී ලංකා මූල්‍ය වංශකථාව - සිංහල
Submit Post

CONATCT US

Send your suggestions and comments

* - required fields

Read FINANCIAL CHRONICLE™ Disclaimer

EXPERT CHRONICLE™

ECONOMIC CHRONICLE

GROSS DOMESTIC PRODUCT (GDP)

CHRONICLE™ YouTube

Disclaimer
FINANCIAL CHRONICLE™ Disclaimer

The information contained in this FINANCIAL CHRONICLE™ have been submitted by third parties directly without any verification by us. The information available in this forum is not researched or purported to be complete description of the subject matter referred to herein. We do not under any circumstances whatsoever guarantee the accuracy and completeness information contained herein. FINANCIAL CHRONICLE™ its blogs, forums, domains, subdomains and/or its affiliates and/or its web masters, administrators or moderators shall not in any way be responsible or liable for loss or damage which any person or party may sustain or incur by relying on the contents of this report and acting directly or indirectly in any manner whatsoever. Trading or investing in stocks & commodities is a high risk activity. Any action you choose to take in the markets is totally your own responsibility, FINANCIAL CHRONICLE™ blogs, forums, domains, subdomains and/or its affiliates and/or its web masters, administrators or moderators shall not be liable for any, direct or indirect, consequential or incidental damages or loss arising out of the use of this information. The information on this website is neither an offer to sell nor solicitation to buy any of the securities mentioned herein. The writers may or may not be trading in the securities mentioned.

Further the writers and users shall not induce or attempt to induce another person to trade in securities using this platform (a) by making or publishing any statement or by making any forecast that he knows to be misleading, false or deceptive; (b) by any dishonest concealment of material facts; (c) by the reckless making or publishing, dishonestly or otherwise of any statement or forecast that is misleading, false or deceptive; or (d) by recording or storing in, or by means of, any mechanical, electronic or other device, information that he knows to be false or misleading in a material particular. Any action writers and users take in respect of (a),(b),(c) and (d) above shall be their own responsibility, FINANCIAL CHRONICLE™ its blogs, forums, domains, subdomains and/or its affiliates and/or its web masters, administrators or moderators shall not be liable for any, direct or indirect, consequential or incidental violation of securities laws of any country, damages or loss arising out of the use of this information.

AI Live Chat

You are not connected. Please login or register

Make Over 200% Profit In Forex Monthly Plus Other Ways Of Making Money

+6
TARGET
Raniru
karuna
nimantha80
Chinwi
princess111
10 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 2 of 2]

karuna

Senior Vice President - Equity Analytics

devinda wrote:karuna xm.com eke register wenne..eke free $30 denawa..mama eke trade karanawa..mama salli aragenath thiyanawa..free $30 trade karala hodanam thawa salli dala karahan machan..katahari mona hari danaganne onanam call karahan..0777721004.. mamath lagadi karanne gatthe..credit card ekatama salli ganne puluwan.. forex eka supiri..hodata chart gana danagatthoth hodatama karanne puluwan..
Is it your phone number?  
So I am following now about that but it looking risk also. 
As well I have a another case my credit card nearly to expire date . Then if I brought another card is it available to withdraw my amount ?
As well how much need deposit for first time
And if I deposit from HSBC card can I withdraw boc card.  
Please learn to me someone 
Can I open account few of any company

TARGET

Senior Manager - Equity Analytics

Thanks for reply devinda. But I like to know the real situation. As I heard it's illegal in sri lanka. How can we check it?

devinda

Senior Equity Analytic
Senior Equity Analytic

ow mage no eka thamai..machan karuna mamanam kare nationstrust credit card eken..credit card hari debit card hari awulak naha..uba deposit karapu ekatama thamai withdraw karanne puluwan.. skril account ekakin withdraw karoth skrill ekatama thamai ganne ona..free $30 karanne aragena withdraw karanne puluwan..eth card eke details nathi nisa kiyak hari deposit karala ganne puluwan..mama sathiyen $128 hewwa machan.. xm.com eka hodai..gihillama balahan.. habai forex karanne account eke loku ganak thibboth risk eka adui.. hamawelawema volume eka wadiya dala trade karanne epa.vinadiyen nathi wenne puluwan okkoma..

devinda

Senior Equity Analytic
Senior Equity Analytic

forex lankawe karanawa machan godak aya..atthatama forex eken hambakaranne puluwan ape share market ekata wada...habai wadi thanhawa ikmanata salli hoyanne haduwoth samahara welawata naththatama nathi wenawa..mama $100 walin binary trade kara..ekanam kawuruth kanne epa..eka karanawata wada hodai belle wala dagannewa..

TARGET

Ok. Machan. Mama demo eke practice karannam. Technical knowledge thiyanawanam goda yanna puluwan neda? Short selling piluwan neda??

karuna

devinda wrote:ow mage no eka thamai..machan karuna mamanam kare nationstrust credit card eken..credit card hari debit card hari awulak naha..uba deposit karapu ekatama thamai withdraw karanne puluwan.. skril account ekakin withdraw karoth skrill ekatama thamai ganne ona..free $30 karanne aragena withdraw karanne puluwan..eth card eke details nathi nisa kiyak hari deposit karala ganne puluwan..mama sathiyen $128 hewwa machan.. xm.com eka hodai..gihillama balahan.. habai forex karanne account eke loku ganak thibboth risk eka adui.. hamawelawema volume eka wadiya dala trade karanne epa.vinadiyen nathi wenne puluwan okkoma..
How we loose with in one minute . It's all the money in profile or not ?
Have a lots of site for register . Can I register five six website? 
So if I registering I had to fill my bank details or not 
Please explain

devinda

Senior Equity Analytic
Senior Equity Analytic

apo puluwan machan.. kisi awulak naha.. technical knowledge thamai ona machan..ea hodatama athi.. demo account eka nikanma hadaganne puluwan machan..profit eka athi wagenam trade eka close karanne thiyenne machan.. oyata trade karanne thiyenne MT4 platform eke machan..eke up trand ekanam buy karama up ekedi profit. down trend ekaknam sell kiyaka dammama down ekedi profit.. trend eka aduragatthama lesi machan..

TARGET

Machan oke leverage kiyala ekakuth thiyanawa neda? Mewa gana basic knowledge ekak ganna puluwan hoda tutes ehema tiyanawada?

devinda

Senior Equity Analytic
Senior Equity Analytic

xm.com eka hodai..hotforex ekath hodai..mama trade karanne xm.com eke..karuna eka bayanathuwa trade karanne.bank details ona naha machan.. monahari danaganne onenam call karahalla...type karanne giyama mata jivithe epa wenawa..ekasare salli nathi wenne puluwan kiwwe trade karaddi api select karana volume eka anuwa..ewa danagena karahan machan..volume eka wadiyen dammoth apita pip ekakata hambena profit eka wadi machan..ea wagema anith patthath. wadiyen ekasare hoyanne gihilla matath ekasare salli nathi una..samahara welawata market eka vinadiyen down wenawa up wenawa..ea welawata stop loss ekak dala thiyanne..nathnam dannema nathuwa salli nathi wenawa..apita eka diha balan inne bari welawak thiyanawanam aniwa stop loss danne..trade ekak dammoth aniwa stop loss danne..mata salli nathi una stop loss danne nathuwa..

devinda

Senior Equity Analytic
Senior Equity Analytic

leverage eka wadiyen dammama apita thiyana salli walin trade karanne puluwan pramane wadi..oyata eka site eken dena ona ganak select karanne uluwan. mulin karana nisa 1:100 ekata dala karanne.. ethakota apita ekasare trade godak danne baha..eka hodai..nathnam api trade godak danne giyahama loss eka wadi unoth ape account eka close wenawa nikanma..

TARGET

Thanks devinda. If i need more info i will call you bro

devinda

Senior Equity Analytic
Senior Equity Analytic

hamathissema mathaka thiyaganin machan forex karaddi iwasima thiyenne ona..ea wagema perethakama nathikaraganne ona.... ea deka hadagatthoth forex eka gode goda. https://www.tradingview.com/ ekata gihin chart gana balanne..ea site eka hodai.. nathnam http://www.freestockcharts.com/ ekata gihin balala trade karanne.. onne mama danne ewa kiwwa...thawa monahari onanam kiyahan machan..mama owa hoyagatthe dawas ganak net eke katu kala.. onne vinadiyen okkoma kiwwa..he.. he..

karuna

Thanks devinda matchan from my kindly hurt.

devinda

Senior Equity Analytic
Senior Equity Analytic

machan kawuruhari kiyanawada anilana share ekata mokada wenne kiyala..mama anilana 140000 vithara shares aran thiyanawa..maam mulin gatthe 5.10. mama 3 thiyeddi average kara. dan 3.60 thiyenne..dan mage paduwa 250 lagai..katahari kiyanne puluwanda mama mokada karanne ona kiyala..mata ona kalayak inne puluwan..company eka pch wage nathi wela yaida? mata market eken laksha 4 vithara padui.eka awulak naha..kawada hari wadi wei kiyana eka thiyana nisa..eth mata anilana eka gana bayai. mama ekata laksha 5 wada dala thiyanawa..  Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

TARGET

Pacman passe giyada machan

devinda

Senior Equity Analytic
Senior Equity Analytic

naha machan mulin mata kiwwe budu mahesh... eth eka wadi une naha...passe mama average karanne 3 gattha..adumatharame 3.50 yai kiyala.. pac kiyapu nisa newe gatthe..ethakotath mama aragena iwarai machan..

hiransilva23

Devinda meda parat budu maheshma wenna one meka kale.oyage act eka tiyenne tks ekeda??

karuna

devinda wrote:machan kawuruhari kiyanawada anilana share ekata mokada wenne kiyala..mama anilana 140000 vithara shares aran thiyanawa..maam mulin gatthe 5.10. mama 3 thiyeddi average kara. dan 3.60 thiyenne..dan mage paduwa 250 lagai..katahari kiyanne puluwanda mama mokada karanne ona kiyala..mata ona kalayak inne puluwan..company eka pch wage nathi wela yaida? mata market eken laksha 4 vithara padui.eka awulak naha..kawada hari wadi wei kiyana eka thiyana nisa..eth mata anilana eka gana bayai. mama ekata laksha 5 wada dala thiyanawa..  Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

I think I know little bit about share market.  I can give a advice but it's depending on your time.  
So if you waiting to get profit from alhp from my knowledge I think it's better to sell with loose.  
I am just posting from my knowledge u can protect sometime more than me.  
So I hope aaic and lfin better for u 
Because both shares trading with fundamentally real quality.  From my knowledge I can give a 1000% guaranteed if u hold 3 months u will make good profit with both shares . More opportunities have a aaic. 
Thanks do not worry I posted from my kindly hurt.

devinda

Senior Equity Analytic
Senior Equity Analytic

thanks karuna.. share eka 3 vitharawath eida? ethakota mata tikak shep.mata baya thawa wateida kiyala karuna..

princess111

Equity Analytic
Equity Analytic

GlobaFeat.com is an Instaforex Verified Partner. We can help you trade forex and you will be making good and consistent profit in forex every month. We can also teach you how to trade forex and make money.

If you want to open and fund your forex account;

If you want to learn how to trade forex and make money;

If you want to know how ways of making money online that are not forex related;

Visit our website at - globafeat.com and contact us.

We will be more than glad to respond to your questions.

princess111

Equity Analytic
Equity Analytic

If you really want to make money in forex or you want to learn how to trade forex and make money, you need -globafeat.com. 

They are trusted, reliable and transparent. They are also Instaforex Verified Partner.

You can trade forex for you and you will be making money. Every month, you are sure of making over 200% profit.

Visit the site today and you will be happy you did.

globafeat.com

----------------

TARGET

devinda wrote:thanks karuna.. share eka 3 vitharawath eida? ethakota mata tikak shep.mata baya thawa wateida kiyala karuna..
If you hv the holdings power.,hold it..it can come bullish.
Do you think pacman is a henchman of mahesh? Or a foolish follower of him?

sanjulanka

Assistant Vice President - Equity Analytics
Assistant Vice President - Equity Analytics

TARGET wrote:
devinda wrote:thanks karuna.. share eka 3 vitharawath eida? ethakota mata tikak shep.mata baya thawa wateida kiyala karuna..
If you hv the holdings power.,hold it..it can come bullish.
Do you think pacman is a henchman of mahesh? Or a foolish follower of him?
Very Happy Very Happy Very Happy Basketball Basketball Basketball
Baya wenna epa thiyagena inna......

devinda

Senior Equity Analytic
Senior Equity Analytic

mata kisi awulak naha thawa 1 year unath inne puluwan...prashne thiyenne naththatama nathi wela yaida danne naha?anilana eke ekeka prashne enawane..ekai awula...

princess111

Equity Analytic
Equity Analytic

Great Money Making Opportunities. How to make money online and become your own boss.

The way to financial freedom.

Visit
globafeat.com

---------------

forex4srilanka

forex4srilanka
Stock Analytic
Stock Analytic

අප හිතවත් පාරිභෝගිකයනි,Forex trading සඳහා ඔබ අප තෝරාගත යුත්තේ ඇයි?

එනම්,අප ආයතනය විසින්  ඔබගේ භාෂා පහසුව සඳහා සිංහළ භාෂා මාධ්යයෙන් පාරිභෝගික සේවා සහය අංශයක් පත්කර ඇත.ඔබ ගේ Forex ඟිණුම් ක්ෂණිකව Verify කර ගැනීමට,Fund Deposit හා Withdrawal සම්බන්ඳ තොරතුරැ ක්ෂණිකව ලබා ගැනීමට, අප ආයතනය විසින්  ඔබට ලබාදෙන Bonus ආදී ඔබගේ Forex ඟිණුම් හා සම්බන්ඳ ඕනෑම ගැටලුවකට හා උවමනාවකට අවශ්යය සියලූම පාරිභෝගික සේවා සහය ලබා ගතහැක.ඔවුන් අවුරැදු හතකට එහා සේවා පළපුරැදකින් හෙබි පිරිසකි,එම නිසා ඔවුන් ඔබට අවශ්යය මාර්ගෝපදේශක්වය ලබා දේ.
No Commissions,No Swaps or Roll overs,All strategies allowed:Hedging, Scalping, EA’s*,No Re-quotes,Inter-bank liquidity, tight spreads, fast and quality execution and exceptional customer service that's why we are special.
Call our Sri Lankan Support : +91 832 653 1001
                                        +91 832 653 0002

visit us at : forex4srilanka.com

http://www.forex4srilanka.com

Sponsored content

Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum