FINANCIAL CHRONICLE™
Dear Reader,

Registration with the Sri Lanka FINANCIAL CHRONICLE™️ would enable you to enjoy an array of other services such as Member Rankings, User Groups, Own Posts & Profile, Exclusive Research, Live Chat Box etc..

All information contained in this forum is subject to Disclaimer Notice published.


Thank You
FINANCIAL CHRONICLE™️
www.srilankachronicle.com


Join the forum, it's quick and easy

FINANCIAL CHRONICLE™
Dear Reader,

Registration with the Sri Lanka FINANCIAL CHRONICLE™️ would enable you to enjoy an array of other services such as Member Rankings, User Groups, Own Posts & Profile, Exclusive Research, Live Chat Box etc..

All information contained in this forum is subject to Disclaimer Notice published.


Thank You
FINANCIAL CHRONICLE™️
www.srilankachronicle.com
FINANCIAL CHRONICLE™
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FINANCIAL CHRONICLE™

Encyclopedia of Latest news, reviews, discussions and analysis of stock market and investment opportunities in Sri Lanka

LISTED COMPANIES

Submit Post



Poll

Can there be another Covid-19 wave in Sri Lanka?

 
 
 

View results

STOCK MARKET TRAINING
ශ්‍රී ලංකා මූල්‍ය වංශකථාව - සිංහල
Submit Post


CONATCT US


Send your suggestions and comments

* - required fields

Read FINANCIAL CHRONICLE™ Disclaimer



Latest topics

» The stock market can be a great place to make money; it can also be a great place to lose money. Stock market for beginners
by Asoka Samarakone Yesterday at 10:12 pm

» LOFC AND CLC Target Price??
by Captain Yesterday at 9:17 pm

» Top Foreign Trading today
by SAGA Yesterday at 6:32 pm

» Top crossings today
by SAGA Yesterday at 5:01 pm

» BROWNS INVESTMENTS PLC (BIL.N0000)
by samaritan Yesterday at 1:58 pm

» EXPOLANKA HOLDINGS PLC (EXPO.N0000)
by Sunimal Yesterday at 12:52 pm

» Amana Takaful ATL & ATLL
by kanishkaecomm Yesterday at 12:17 pm

» Best Time to Collect Cic X
by Value Pick Yesterday at 8:15 am

» Why is First Capital Holdings being dumped?
by Berryfund Yesterday at 6:29 am

» AGST can move
by FINANCIAL CHRONICLE™ Thu Sep 16, 2021 11:58 pm

» COMMERCIAL CREDIT AND FINANCE PLC (COCR.N0000)
by newone Thu Sep 16, 2021 11:57 pm

» AGSTAR PLC (AGST.N0000)
by FINANCIAL CHRONICLE™ Thu Sep 16, 2021 11:57 pm

» RAIGAM WAYAMBA SALTERNS PLC (RWSL.N0000)
by Bakkabwoi Thu Sep 16, 2021 8:10 pm

» Twitter accounts related to the stock market
by Bakkabwoi Thu Sep 16, 2021 8:09 pm

» TOKYO CEMENT COMPANY (LANKA) PLC
by xhunter Thu Sep 16, 2021 7:55 pm

» LOFC LOFC LOFC
by madukp Thu Sep 16, 2021 6:49 pm

» How Equity Emerged the Top Asset Class During a Pandemic
by samaritan Thu Sep 16, 2021 6:30 pm

» HVA FOODS PLC (HVA.N0000)
by rajini Thu Sep 16, 2021 12:38 pm

» Ambeon Holdings fully owned subsidiary MillenniumIT ESP gears for global expansion
by samaritan Thu Sep 16, 2021 11:39 am

» Sri Lanka IT and consultant industry moved closer to LKR 10Bn in 2Q 2021
by samaritan Thu Sep 16, 2021 11:36 am

EXPERT CHRONICLE™

MARKET CHAT


CHRONICLE™ ANALYTICS


ECONOMIC CHRONICLE

GROSS DOMESTIC PRODUCT (GDP)


CHRONICLE™ YouTube

LATEST TWEETS

You are not connected. Please login or register

FINANCIAL CHRONICLE™ » CORPORATE CHRONICLE™ » COMMERCIAL CREDIT AND FINANCE PLC (COCR.N0000)

COMMERCIAL CREDIT AND FINANCE PLC (COCR.N0000)

+89
ADAD
RajapaksaDON
vikiperera
SL-INVESTOR
sec
Gaudente
Wickyz
Eranga87
vijay singh
C.THARANGA
invest thinker
subash81
judecroos
KavinduTM
kjojo
marusira
Ansen73
glad
Lucky Gamage
himesh
Eugine Fernando
monash
tkc
Pac-man
kasun333
podda2
Gallardo
ONTHEMONEY
anges
fadhlilham
trader7
PrasannaMani
sapumal
ShiraBoy
worthiness
Chinwi
Novice Learner
Football Star
kapifm
Maxime
sandunj
lal62
stockback
Gainer
vic19
m2_yapa
Brinthan
TARGET
Miss-Sangeetha
Ryan Hudson
hiransilva23
ruwan326
D.G.Dayaratne
cse.newbie
sandaruwantgs
whyzo
samaritan
Teller
troy
pfxavier
TIRAN712
newone
Beta1
VALUEPICK
fireshelter
nimantha80
seem
windi5
EquityChamp
Runnerx
Tissa
zoozzoo
RayR
buddhika.naween
Kinm hunter
SHARK aka TAH
chathu55
indi009
piras
opfdo
The Banda
hettdas
Harry82
Bolinger
san1985
kuma524
stoka
RPPA
EPS
93 posters

Go to page : Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Next

Go down  Message [Page 18 of 21]

Teller


Moderator
Moderator
SHARE will recover soon , today drop is not a real drop .

Teller


Moderator
Moderator
Agree with you stock back , I collected more today. I feel it was a good by from my side

Chinwi


Associate Director - Equity Analytics
Associate Director - Equity Analytics
@himesh wrote:කිසිම තියරි එකක් වයලෙට් වෙලා නැ. රිලෙටඩ් පාර්ටි ක්‍රොසින්ග් එකකින් ඉල්ලුම හො සැපයුම වෙනස් වෙන්නේ නැ. විකනපු එකා මිසක් කොම්පැනිය කැශ් රිච් වෙන්නෙත් නැ. එකම දේ තමයි අපේ එවුන්ගේ මාන්සිකත්වය හැදෙනවා කොම්පැනි එක 111ක් වටිනවා

අනිත් එක 111 ට විකිණුවේ වසරකට කලින් 21/- ට ගත්ත ඒව​.
21 ට ගත්ත ඒවා 111 ට මිලට ගන්න තීරණය කලේ 21 ට ගත්ත ඒවගෙ අයිතිකාරය ඩිරෙක්ටර් වෙලා ඉන්න තායි සමාගමක්.

මේ කරුණු නිසා තමයි මේ ගණු දෙණුව දිහා මිනිස්සු සැකෙන් බලන්නෙ. වැඩි මිලට මිලට ගන්නෙ නැතුව බලන් ඉන්නෙ.

stockback


Senior Vice President - Equity Analytics
Senior Vice President - Equity Analytics
@Chinwi wrote:
@himesh wrote:කිසිම තියරි එකක් වයලෙට් වෙලා නැ. රිලෙටඩ් පාර්ටි ක්‍රොසින්ග් එකකින් ඉල්ලුම හො සැපයුම වෙනස් වෙන්නේ නැ. විකනපු එකා මිසක් කොම්පැනිය කැශ් රිච් වෙන්නෙත් නැ. එකම දේ තමයි අපේ එවුන්ගේ මාන්සිකත්වය හැදෙනවා කොම්පැනි එක 111ක් වටිනවා

අනිත් එක 111 ට විකිණුවේ වසරකට කලින් 21/- ට ගත්ත ඒව​.
21 ට ගත්ත ඒවා 111 ට මිලට ගන්න තීරණය කලේ 21 ට ගත්ත ඒවගෙ අයිතිකාරය  ඩිරෙක්ටර් වෙලා ඉන්න  තායි සමාගමක්.

 මේ කරුණු නිසා තමයි මේ ගණු දෙණුව දිහා මිනිස්සු සැකෙන් බලන්නෙ.   වැඩි මිලට මිලට ගන්නෙ නැතුව බලන් ඉන්නෙ.


time band is 2-2 and half years (21 private placement)

after private placement 21. share price  went up 75 level. business time to time change.

i dont think Group Lease bought 29.98% at 111 and after few years sale and go back to Thailand. Group Lease CEO commented some where they like to buy other 70% stake. if COCR holders
wants to sale.

this deal next stage is buying another lot and get control of COCR.

Group Lease not looking to do stock trading (I mean COCR stock trading at CSE)
defiantly they are looking to enter finance market in sri lanka using one of best place. i am sure in future they will get another lot.


Think and Invest.

EquityChamp


Moderator
Moderator
Be careful. Let the share to stabilize. Currently we can see a chicken run only.

himesh


Equity Analytic
Equity Analytic
@Chinwi wrote:
@himesh wrote:කිසිම තියරි එකක් වයලෙට් වෙලා නැ. රිලෙටඩ් පාර්ටි ක්‍රොසින්ග් එකකින් ඉල්ලුම හො සැපයුම වෙනස් වෙන්නේ නැ. විකනපු එකා මිසක් කොම්පැනිය කැශ් රිච් වෙන්නෙත් නැ. එකම දේ තමයි අපේ එවුන්ගේ මාන්සිකත්වය හැදෙනවා කොම්පැනි එක 111ක් වටිනවා

අනිත් එක 111 ට විකිණුවේ වසරකට කලින් 21/- ට ගත්ත ඒව​.
21 ට ගත්ත ඒවා 111 ට මිලට ගන්න තීරණය කලේ 21 ට ගත්ත ඒවගෙ අයිතිකාරය  ඩිරෙක්ටර් වෙලා ඉන්න  තායි සමාගමක්.

 මේ කරුණු නිසා තමයි මේ ගණු දෙණුව දිහා මිනිස්සු සැකෙන් බලන්නෙ.   වැඩි මිලට මිලට ගන්නෙ නැතුව බලන් ඉන්නෙ.
එහෙනම් තත්වය තවත් අවිනිශ්විතයි. ගන්න බලන් ඉන්න අය ගොඩක් පරිස්සම් වෙන්න ඕන.

himesh


Equity Analytic
Equity Analytic
@stockback wrote:
@himesh wrote:වටාපොත, සිට්ට්‍රස්, එන්වයරන්මන්ට්, පිසී හවුස්, ඔය වගේ ලොකු ගනන් වලට ක්‍රොසින් ගියා. ඒත් අන්තිමට මොකක්ද උනේ ? තාම ඒ ගනන් වලට කොටස් ගත්ත අය ලොකු සල්ලි කාරයෙක් ඇවිත් කොලෙක්ට් කරනකම් බලාගෙන ඉන්නවා. ශෙයා එකක්  ගන්න කලින් අවුරුදු 3,4ක් තියාගෙන ඉන්න පුලුවන් ශෙයා එකක් ගන්න.


I agree with you.

වටාපොත, සිට්ට්‍රස්, එන්වයරන්මන්ට්, පිසී හවුස්


me companys wala EPS eka, PBV check karannna. growing factor eka check karanna...


simple answer ekak thiyenne. answer ekath oya kiyala thiyenawa
අපි සිම්පල් විදියට හිතුවට කිසිම දෙයක් සිම්පල් නැ.
රන් ගොවියා සතොස විකුනන්න කලින් අවුරුද්දේ මුරකාරයො අයින් කරලා සේවකයින්ට ඔන විදියට බඩු ගෙනියන්න ඉඩ දුන්නා. ඊට පස්සෙ සතොස ලාභ අඩුයි. ඉතාම අඩු ගානකට හිතවෙකුට විකුනුවා. COCR ගනුදෙනු සිද්ද වෙච්ච ආකාරය සදාචාරාත්මක නැ. මාස ගානක ඉදන් 111 ඩිල් එකක් ගැන කිය කිය කොටස් මිල වැඩි කලා.ඒක නිසා පරිස්සමෙන්.

stockback


Senior Vice President - Equity Analytics
Senior Vice President - Equity Analytics
@himesh wrote:
@stockback wrote:
@himesh wrote:වටාපොත, සිට්ට්‍රස්, එන්වයරන්මන්ට්, පිසී හවුස්, ඔය වගේ ලොකු ගනන් වලට ක්‍රොසින් ගියා. ඒත් අන්තිමට මොකක්ද උනේ ? තාම ඒ ගනන් වලට කොටස් ගත්ත අය ලොකු සල්ලි කාරයෙක් ඇවිත් කොලෙක්ට් කරනකම් බලාගෙන ඉන්නවා. ශෙයා එකක්  ගන්න කලින් අවුරුදු 3,4ක් තියාගෙන ඉන්න පුලුවන් ශෙයා එකක් ගන්න.


I agree with you.

වටාපොත, සිට්ට්‍රස්, එන්වයරන්මන්ට්, පිසී හවුස්


me companys wala EPS eka, PBV check karannna. growing factor eka check karanna...


simple answer ekak thiyenne. answer ekath oya kiyala thiyenawa
අපි සිම්පල් විදියට හිතුවට කිසිම දෙයක් සිම්පල් නැ.
රන් ගොවියා සතොස විකුනන්න කලින් අවුරුද්දේ මුරකාරයො අයින් කරලා සේවකයින්ට ඔන විදියට බඩු ගෙනියන්න ඉඩ දුන්නා. ඊට පස්සෙ සතොස ලාභ අඩුයි. ඉතාම අඩු ගානකට හිතවෙකුට විකුනුවා. COCR ගනුදෙනු සිද්ද වෙච්ච ආකාරය සදාචාරාත්මක නැ. මාස ගානක ඉදන් 111 ඩිල් එකක් ගැන කිය කිය කොටස් මිල වැඩි කලා.ඒක නිසා පරිස්සමෙන්.


COCR is not a crap share. profit growing 100% sure. next two quarters you can see it. better to grab this stock at this level.

that is my advise.

Eugine Fernando


Senior Manager - Equity Analytics
Senior Manager - Equity Analytics
@stockback wrote:
@himesh wrote:
@stockback wrote:
@himesh wrote:වටාපොත, සිට්ට්‍රස්, එන්වයරන්මන්ට්, පිසී හවුස්, ඔය වගේ ලොකු ගනන් වලට ක්‍රොසින් ගියා. ඒත් අන්තිමට මොකක්ද උනේ ? තාම ඒ ගනන් වලට කොටස් ගත්ත අය ලොකු සල්ලි කාරයෙක් ඇවිත් කොලෙක්ට් කරනකම් බලාගෙන ඉන්නවා. ශෙයා එකක්  ගන්න කලින් අවුරුදු 3,4ක් තියාගෙන ඉන්න පුලුවන් ශෙයා එකක් ගන්න.


I agree with you.

වටාපොත, සිට්ට්‍රස්, එන්වයරන්මන්ට්, පිසී හවුස්


me companys wala EPS eka, PBV check karannna. growing factor eka check karanna...


simple answer ekak thiyenne. answer ekath oya kiyala thiyenawa
අපි සිම්පල් විදියට හිතුවට කිසිම දෙයක් සිම්පල් නැ.
රන් ගොවියා සතොස විකුනන්න කලින් අවුරුද්දේ මුරකාරයො අයින් කරලා සේවකයින්ට ඔන විදියට බඩු ගෙනියන්න ඉඩ දුන්නා. ඊට පස්සෙ සතොස ලාභ අඩුයි. ඉතාම අඩු ගානකට හිතවෙකුට විකුනුවා. COCR ගනුදෙනු සිද්ද වෙච්ච ආකාරය සදාචාරාත්මක නැ. මාස ගානක ඉදන් 111 ඩිල් එකක් ගැන කිය කිය කොටස් මිල වැඩි කලා.ඒක නිසා පරිස්සමෙන්.


COCR is not a crap share. profit growing 100% sure. next two quarters you can see it. better to grab this stock at this level.

that is my advise.
I 100% agree.

Chinwi

Chinwi
Associate Director - Equity Analytics
Associate Director - Equity Analytics
@stockback wrote:
I agree with you.

වටාපොත, සිට්ට්‍රස්, එන්වයරන්මන්ට්, පිසී හවුස්


me companys wala EPS eka, PBV check karannna. growing factor eka check karanna...


simple answer ekak thiyenne. answer ekath oya kiyala thiyenawa



COCR is not a crap share. profit growing 100% sure. next two quarters you can see it. better to grab this stock at this level.

that is my advise.


No one said COCR is  a crap.

We are talking about the deal and the price.

PBV chek kala . Book value 28 yi.

BV 28/-  bought @ 111/-  

I think this could be a record in CSE.

Growing factor: we are not sure about growing factor for leasing in coming years due to possible shrinkage of the economy.

අපි මේව ගැන ඇතුලෙ වෙන කිසිම දෙයක් දැනගෙන නෙවි කියන්නෙ. නමුත් මිනිහෙකුට උනත්   ඉව කියල එකක් තියෙනව​.

මම 21/- ට අරගත්ත කොටස් වසරකින් පස්සෙ මගේම පාලනයට යටත් උන කොම්පැනියකටම මමම 111/- ට විකුණන එකේ මොකක් හරි අමුත්තක් දැනෙන්නෙ නැත්නම් කොටස් වෙළෙඳ පලේ නෙවි වෙන බිස්නස් එකක්  හරි කරන්න යන එක අවදානම්.

stockback


Senior Vice President - Equity Analytics
Senior Vice President - Equity Analytics
@Chinwi wrote:
@stockback wrote:
I agree with you.

වටාපොත, සිට්ට්‍රස්, එන්වයරන්මන්ට්, පිසී හවුස්


me companys wala EPS eka, PBV check karannna. growing factor eka check karanna...


simple answer ekak thiyenne. answer ekath oya kiyala thiyenawa



COCR is not a crap share. profit growing 100% sure. next two quarters you can see it. better to grab this stock at this level.

that is my advise.


No one said COCR is  a crap.

We are talking about the deal and the price.

PBV chek kala . Book value 28 yi.

BV 28/-  bought @ 111/-  

I think this could be a record in CSE.

Growing factor: we are not sure about growing factor for leasing in coming years due to possible shrinkage of the economy.

අපි මේව ගැන ඇතුලෙ වෙන කිසිම දෙයක් දැනගෙන නෙවි කියන්නෙ. නමුත් මිනිහෙකුට උනත්   ඉව කියල එකක් තියෙනව​.

මම 21/- ට අරගත්ත කොටස් වසරකින් පස්සෙ මගේම පාලනයට යටත් උන කොම්පැනියකටම මමම 111/- ට විකුණන එකේ මොකක් හරි අමුත්තක් දැනෙන්නෙ නැත්නම් කොටස් වෙළෙඳ පලේ නෙවි වෙන බිස්නස් එකක්  හරි කරන්න යන එක අවදානම්.


are you share holder?

i have 64 AVG now. I will buy COCR 55-60 level if its fall.

himesh


Equity Analytic
Equity Analytic
@stockback wrote:
@Chinwi wrote:
@stockback wrote:
I agree with you.

වටාපොත, සිට්ට්‍රස්, එන්වයරන්මන්ට්, පිසී හවුස්


me companys wala EPS eka, PBV check karannna. growing factor eka check karanna...


simple answer ekak thiyenne. answer ekath oya kiyala thiyenawa



COCR is not a crap share. profit growing 100% sure. next two quarters you can see it. better to grab this stock at this level.

that is my advise.


No one said COCR is  a crap.

We are talking about the deal and the price.

PBV chek kala . Book value 28 yi.

BV 28/-  bought @ 111/-  

I think this could be a record in CSE.

Growing factor: we are not sure about growing factor for leasing in coming years due to possible shrinkage of the economy.

අපි මේව ගැන ඇතුලෙ වෙන කිසිම දෙයක් දැනගෙන නෙවි කියන්නෙ. නමුත් මිනිහෙකුට උනත්   ඉව කියල එකක් තියෙනව​.

මම 21/- ට අරගත්ත කොටස් වසරකින් පස්සෙ මගේම පාලනයට යටත් උන කොම්පැනියකටම මමම 111/- ට විකුණන එකේ මොකක් හරි අමුත්තක් දැනෙන්නෙ නැත්නම් කොටස් වෙළෙඳ පලේ නෙවි වෙන බිස්නස් එකක්  හරි කරන්න යන එක අවදානම්.


are you share holder?

i have 64 AVG now. I will buy COCR 55-60 level if its fall.
55 - 60 න් ඔයාට කොච්චර ඇබ්සොබ් කරන්න පුලුවන්ද ? ඔයාගේ ලිමිට් එක පැන්නම මොකද වෙන්නේ ? බලාපොරොත්තු දිපු ඩීල් ඉස් ඩන්. පරිස්සමෙන් කර ගහන්න.

stockback


Senior Vice President - Equity Analytics
Senior Vice President - Equity Analytics
@himesh wrote:
@stockback wrote:
@Chinwi wrote:
@stockback wrote:
I agree with you.

වටාපොත, සිට්ට්‍රස්, එන්වයරන්මන්ට්, පිසී හවුස්


me companys wala EPS eka, PBV check karannna. growing factor eka check karanna...


simple answer ekak thiyenne. answer ekath oya kiyala thiyenawa



COCR is not a crap share. profit growing 100% sure. next two quarters you can see it. better to grab this stock at this level.

that is my advise.


No one said COCR is  a crap.

We are talking about the deal and the price.

PBV chek kala . Book value 28 yi.

BV 28/-  bought @ 111/-  

I think this could be a record in CSE.

Growing factor: we are not sure about growing factor for leasing in coming years due to possible shrinkage of the economy.

අපි මේව ගැන ඇතුලෙ වෙන කිසිම දෙයක් දැනගෙන නෙවි කියන්නෙ. නමුත් මිනිහෙකුට උනත්   ඉව කියල එකක් තියෙනව​.

මම 21/- ට අරගත්ත කොටස් වසරකින් පස්සෙ මගේම පාලනයට යටත් උන කොම්පැනියකටම මමම 111/- ට විකුණන එකේ මොකක් හරි අමුත්තක් දැනෙන්නෙ නැත්නම් කොටස් වෙළෙඳ පලේ නෙවි වෙන බිස්නස් එකක්  හරි කරන්න යන එක අවදානම්.


are you share holder?

i have 64 AVG now. I will buy COCR 55-60 level if its fall.
55 - 60 න් ඔයාට කොච්චර ඇබ්සොබ් කරන්න පුලුවන්ද ? ඔයාගේ ලිමිට් එක පැන්නම මොකද වෙන්නේ ? බලාපොරොත්තු දිපු ඩීල් ඉස් ඩන්. පරිස්සමෙන් කර ගහන්න.


Market ekata trade wenna puluwan stocks paramanaya 2.3% (7 Millions stocks)

during last two years 12 Millions stocks traded over 62 level. 

under this condition top 20 not selling bellow 75-80 level in the market.

if you dont have stocks paduwe paw nodi inna. yako share holderslatath nathi amaruwakne thiyenne.

aiy dannawada oya ochchara amaruwen kahaganne. aduwata shares ekathu karanna. malli kapati kamin hamba karanna epa. trading pattern eka igenagen hamba karanna patan ganna.

700 K traded last down trend 55-60. now that stocks are on above 65 level. selling pressure depend on Market trend also. if market trend is bad then COCR and other stock price also falling. specially chicken stocks falling very fast.

selling pressure eka absorb karagani kattiya himin himin. oya kahinne nathuwa inna

think and invest.....

samaritan


Moderator
Moderator
Leading Finance Companies are taking precautionary measures to face the envisaged shrinkage of leasing business. At a time like this the Thai Company acquiring 29.9% of COCR with NAV of 28/= at an exorbitant price of 111/= makes me feel whether they are going to diversify the business in line with what Thailand is well known for. Investors may get good dividends in the form of Thai massage. Isn't that a positive side? COMMERCIAL CREDIT AND FINANCE PLC (COCR.N0000) - Page 18 Icon_biggrin


_________________




The biggest risk in life is not taking any risk at all.

hiransilva23


Senior Vice President - Equity Analytics
Senior Vice President - Equity Analytics
Stockback mage wagema ubageth welawa honda na.sfl,hexp,agst,acap,cocr me okkoma ewata ahu unane.cocr settle wenna tawa kal yanawa.sahenna pahalata ennat puluwan.danma avarage karana ekat terumak na wage

stockback


Senior Vice President - Equity Analytics
Senior Vice President - Equity Analytics
mama loss wela thiyenne SFL withari. COCR unrealized loss ekak thiyenawa. e unata pahalata AVG karagannawa.

muhudu ralla wage ihala pahala yanawa eka aniwarayai.

Group Lease saying.
2016 31.03.2017 ending year target profit 22 Millions USD
2017 31.03.2018 ending year Target profit 30 Millions USD

2016 - EPS 10.4
2017 - EPS 14.2

they have bought COCR. with a plan. 2017 and 2018 years good years for CSE



Last edited by stockback on Fri Dec 09, 2016 9:53 pm; edited 1 time in total

himesh


Equity Analytic
Equity Analytic
@stockback wrote:
Market ekata trade wenna puluwan stocks paramanaya 2.3% (7 Millions stocks)

during last two years 12 Millions stocks traded over 62 level. 

under this condition top 20 not selling bellow 75-80 level in the market.

if you dont have stocks paduwe paw nodi inna. yako share holderslatath nathi amaruwakne thiyenne.

aiy dannawada oya ochchara amaruwen kahaganne. aduwata shares ekathu karanna. malli kapati kamin hamba karanna epa. trading pattern eka igenagen hamba karanna patan ganna.

700 K traded last down trend 55-60. now that stocks are on above 65 level. selling pressure depend on Market trend also. if market trend is bad then COCR and other stock price also falling. specially chicken stocks falling very fast.

selling pressure eka absorb karagani kattiya himin himin. oya kahinne nathuwa inna

think and invest.....
COCR ගැන කොමෙන්ට් කරන්න ශෙයා හොල්ඩර් කෙනෙක් වෙන්න ඔන කියන්නේ මොන ගොන් කතාවක්ද. ගොන් වැඩ කරනවා මදිවට ගොන් කතාත් කියනවා.

stockback


Senior Vice President - Equity Analytics
Senior Vice President - Equity Analytics
I have published the chart right time...

i did my part. over demoting (something inside)

eka ona gonekuta therenawa.  now we have to give reasonable time amount for COCR to get heat.

minissunwa panic karala kiyak hari hoyaganna hadanawanam eka echchara honda wadak nemei.

first 20 share holders holding 97.79 (30.09.2016). plenty of share holders are long term investors. they can wait until Sri lanka Economy getting better. at that time very easily they can sale P/E 8 level. at that time EPS is around 13-14 level.

yako group lease bought 111 level 95 Stocks(29.99%) untath nathi amaruwak ne munta thiyenne.

my advise dont sale your valuable stocks at cheap and loss.

himesh


Equity Analytic
Equity Analytic
group lease 111 ට ගත්තේ උගේම ශෙයාර්ස්. ඒ යකාටත් 60ට මාර්කට් එකෙන් ගන්න අමාරුවක් නැති එක තමයි අපිටත් තියෙන ප්‍රශ්නේ. ඒ යකාට නැති අමාරුවක් සමහරක්ට තිබුනට  මටනම් නැ.  ශෙයා එක හොද නම් ප්‍රශ්නයක් නැතිනම් ඒ බව දන්නවා නම් ඒ මිනිස්සු , මොකක් හරි ප්‍රශ්නයක් තියෙනවා කියලා  ඒක වහන්න කතා කරන මිනිස්සු වගේ හැසිරෙන්නේ නැ.
අනික ඔයාත් තව එක ශෙයා එකක්වත් ගන්නේ නැ. ගන්න ඕන මිනිස්සු ඔච්චර ශෙයා එක ඩිපෙන්ඩ් කරන්නේ නැ.   මට ශෙයා එක ගන්න ඕන නම් මම ගන්නවා. ෆොරම් එකෙ ඇවිත් කොමෙන්ට් කරලා ශෙයා මිල වෙනස් කරන්න මම Mr Market Watch නෙවෙයි.

stockback


Senior Vice President - Equity Analytics
Senior Vice President - Equity Analytics
Le dunnata mole denna bahan. Market eke without first 20 share holders. you can find 2.19%

from now some one collect 1% from market share price move to above 80 level.

all share holders
89% wants to sale at 111 not 60 level thats why they got this amount.

out of that 11% do you think how many percentage they can collect maximum 3-4 % at 60 level.

why they went to 29.99%. they wants to increase book profit of Group lease.

I think they are looking another lot in future when they wants to increase book profit for group lease. to keep profit expansion. 

what Group lease got from this deal.
spend 2.3% stocks into market and increase 20% book profit of group lease. I think in future they will need same thing to do  coming years. 

if they wants to increase 12% book profit, they can issue another 1.4 stock into thai market. and increase book profit. you know what to do that. just buy 32K stocks from the market. I am sure I think every one happy to sale 111 except BG investment. 

group lease only one target increase book profit. that why they paid this amount.

mechcharai me sambandayen mata kiyanna thiyenne. nikan awata giya stocks ganne naha.

mata athi 20% profit for every 6 -9 month. every up and down trend i will use.

buddimathun 100 ekka tharka karaki habai eka gonek ekka tharaka karanna baha.


mama balaporoththu wenawa. thoppiya noda gani kiyala.

habai thoppoya dagathath me sambanda tika dawasak katha nokara sitinawa.

himesh


Equity Analytic
Equity Analytic
මාර ස්ටොක් වැලුවේශන් තියෙන්නේ. කොටස් මිල තීරනය කරන්නේ ශෙයා හොල්ඩර්ලා ලිස්ට් එකෙන්.
මට අන්තිම වතාවට අපේ සහොදරයින්ට කියන්න තියෙන්නේ කවුරුවත් ආසාවට අධි මිලට කොටස් එකතු කරන්නේ නැ. ගන්නවානම් අවුරුදු 5ක් වත් තියාගෙන ඉන්න පුලුවන් නම් ගන්න. COCR කියන්නේ පලමු මැනිපුලේශන් එක නෙවෙයි. කලින් ආපු ඒවාට වෙච්ච දේවල් අපි දැකලා තියෙනවා. එක එක නිවුස් එවලා කරන්නේ ශෙයා ප්‍රයිස් එක ඩ්‍රොප් වෙන එක නතර කරන එක.

Chinwi

Chinwi
Associate Director - Equity Analytics
Associate Director - Equity Analytics
@samaritan wrote:Leading Finance Companies are taking precautionary measures to face the envisaged shrinkage of leasing business. At a time like this the Thai Company acquiring 29.9% of COCR with NAV of 28/= at an exorbitant price of 111/= makes me feel whether they are going to diversify the business in line with what Thailand is well known for. Investors may get good dividends in the form of Thai massage. Isn't that a positive side? COMMERCIAL CREDIT AND FINANCE PLC (COCR.N0000) - Page 18 Icon_biggrin

අන්න එහෙම එනව නම් අපිත් එක පයින්.

ජනවාරි ඉඳල නැව් නැගීමේ ගාස්තුවත් embarkation tax 5000 කරපු එකේ මෙහේම සර්විස් දෙනව නම් කොච්චර හොඳද .


BTW real Thai massage is highly effective with lot of health benefits. It makes you younger and strong.

What I liked above is something more ...

Chinwi

Chinwi
Associate Director - Equity Analytics
Associate Director - Equity Analytics
@himesh wrote:මාර ස්ටොක් වැලුවේශන් තියෙන්නේ. කොටස් මිල තීරනය කරන්නේ ශෙයා හොල්ඩර්ලා ලිස්ට් එකෙන්.
මට අන්තිම වතාවට අපේ සහොදරයින්ට කියන්න තියෙන්නේ කවුරුවත් ආසාවට අධි මිලට කොටස් එකතු කරන්නේ නැ. ගන්නවානම් අවුරුදු 5ක් වත් තියාගෙන ඉන්න පුලුවන් නම් ගන්න. COCR කියන්නේ පලමු මැනිපුලේශන් එක නෙවෙයි. කලින් ආපු ඒවාට වෙච්ච දේවල් අපි දැකලා තියෙනවා. එක එක නිවුස් එවලා කරන්නේ ශෙයා ප්‍රයිස් එක ඩ්‍රොප් වෙන එක නතර කරන එක.


money laundering ගැන කියල thread එකක් තිබුන නේද​.

අන්න අපි වහෙන් ඔරෝ කියපු දේ ඒකෙ කෙලින්ම කියල තියනව​.

කොහොම හරි ඒ බිලියන් ගාන ලංකාවට ආව නම් ඒත් කමක් නෑ. ලංකාව යොදා ගත්තේ සෙල්ලම් පිට්ටනිය ලෙස​.
මෙහේ එකක් 21 ට ගත්ත​. ඒක තායිලන්තෙට 111 ට විකිණුව​.
බිලියන් ගානක් තායි සල්ලි අපේ කොටස් වෙළෙඳපල හරහා පිට කෙරුන​.

මෙහේ අපේ අය අර වඳුර වගේ ඒක ට කර ගහන්න දඟලනව​.
කර ගැහුවට වැඩක් නෑ.
තායිලන්තෙ එහා කොනේ ඇතින්න ඉන්නේ.
ඇමෙරිකාවෙ ඈත කොනේ පැට්‍රික් ඉන්නේ.

nimantha80


Senior Vice President - Equity Analytics
Senior Vice President - Equity Analytics
@himesh wrote:මාර ස්ටොක් වැලුවේශන් තියෙන්නේ. කොටස් මිල තීරනය කරන්නේ ශෙයා හොල්ඩර්ලා ලිස්ට් එකෙන්.
මට අන්තිම වතාවට අපේ සහොදරයින්ට කියන්න තියෙන්නේ කවුරුවත් ආසාවට අධි මිලට කොටස් එකතු කරන්නේ නැ. ගන්නවානම් අවුරුදු 5ක් වත් තියාගෙන ඉන්න පුලුවන් නම් ගන්න. COCR කියන්නේ පලමු මැනිපුලේශන් එක නෙවෙයි. කලින් ආපු ඒවාට වෙච්ච දේවල් අපි දැකලා තියෙනවා. එක එක නිවුස් එවලා කරන්නේ ශෙයා ප්‍රයිස් එක ඩ්‍රොප් වෙන එක නතර කරන එක.
hamoma balanna one mee man kohenda ahasin awith cocr gana negative danne ai kiyala.Me golloda danne naa collect karanne

samaritan


Moderator
Moderator
@Chinwi wrote:
@samaritan wrote:Leading Finance Companies are taking precautionary measures to face the envisaged shrinkage of leasing business. At a time like this the Thai Company acquiring 29.9% of COCR with NAV of 28/= at an exorbitant price of 111/= makes me feel whether they are going to diversify the business in line with what Thailand is well known for. Investors may get good dividends in the form of Thai massage. Isn't that a positive side? COMMERCIAL CREDIT AND FINANCE PLC (COCR.N0000) - Page 18 Icon_biggrin

අන්න එහෙම එනව නම් අපිත් එක පයින්.

ජනවාරි ඉඳල නැව් නැගීමේ ගාස්තුවත් embarkation tax 5000 කරපු එකේ මෙහේම සර්විස් දෙනව නම් කොච්චර හොඳද  .


BTW real Thai massage is highly effective with lot of health benefits. It makes you younger and strong.

What I liked above is something more ...
COC-R COMMERCIAL CREDIT AND FINANCE PLC (COCR.N0000) - Page 18 Icon_lolCOMMERCIAL CREDIT AND FINANCE PLC (COCR.N0000) - Page 18 Icon_lolCOMMERCIAL CREDIT AND FINANCE PLC (COCR.N0000) - Page 18 Icon_lol


_________________




The biggest risk in life is not taking any risk at all.

himesh


Equity Analytic
Equity Analytic
@Chinwi wrote:
බිලියන් ගානක් තායි සල්ලි අපේ කොටස් වෙළෙඳපල හරහා පිට කෙරුන​.
හරි කතාව.


@nimantha80 wrote:
hamoma balanna one mee man kohenda ahasin awith cocr gana negative danne ai kiyala.Me golloda danne naa collect karanne
PLC , LFIN, LOLC වගේ ශෙයාර්ස් එක්ක ගැලපුවම COCR එකේ PBV එක වැඩියි. 2කටත් වඩා වැඩියි. කොම්පැනිය ප්‍රකාශ කරන මුල්‍ය වාර්තා අනුව මම කරපු ප්‍රකාශය වැරදියි නම් ඒක කොම්පැනියේ අවුලක් මිසක් මගේ අවුලක් නෙවෙයි.
වටාපොත 90% විතර තිබුනේ ගාඩියන් එකට. කවුරුහරි අය්යා කෙනෙක් මිල 10ගුනයක් විතර ඉහල ගෙනිච්චා. අන්තිමට ගාඩියන් එකෙන් ලොකු කුට්ටියක් විකුනුවා. O Del ODEL විකුනුවා නම් ඔය කියන කෙනෙක්ට ශෙයාර්ස් විකුනන්න බැරි කමක් නැ.

marusira


Senior Manager - Equity Analytics
Senior Manager - Equity Analytics
Himeh kiynne Chinwi ge munuburekda kohoda,liyna kiyana jaana lakshana eka wage. Razz

hiransilva23


Senior Vice President - Equity Analytics
Senior Vice President - Equity Analytics
kauru hari mata kiyanawada cocr ganna puluwan kiyala hitena best price ekak?mata nam hitenne oka aith 50 level eke settle wei.

himesh


Equity Analytic
Equity Analytic
ඉන්නම්, චින්වි ලා තමයි අපිව මාකට් වොට්ච්ලාගේ බොරුවලින් බේර ගත්තේ. දැන් ඉන්න අය ඕවා දන්නේ නැ.

hiransilva23


Senior Vice President - Equity Analytics
Senior Vice President - Equity Analytics
Himesh aluth name ekakin awith ati.bt forum eke sahenna katta kapu dial ekak wage.attatama dan market watch dan nadda???market watch kiyanne singha lakshana neda??

Sponsored content


Back to top  Message [Page 18 of 21]

Go to page : Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum